Saturday, May 3, 2014

PRODUK KREATIF







Produk: Bibliochaise

Diskripsi:         
Suppose keluar orang-orang rak buku lama membosankan dan membuat hidup lebih mudah dengan meletakkan bahan-bahan bacaan anda tepat di dalam kerusi yang anda gunakan untuk duduk di semasa anda membacanya. Ia menambah reka bentuk rasa funky untuk pejabat di rumah sejuk dan berfungsi untuk membantu anda memaksimumkan ruang anda semasa mengurangkan jumlah barangan perabot berasingan yang anda perlu mengatur.




Produk: Komputer Armoire.

Diskripsi:         
Orang yang mempunyai rumah yang kecil mungkin perlu untuk meletakkan jawatan mereka di sudut bilik yang berfungsi sebagai ruang pelbagai fungsi. Satu cara terbaik untuk melakukan ini adalah dengan menggunakan armoire komputer untuk menyimpan semua kabel yang, katrij pencetak, kertas, pen dan pejabat menyemakkan biasa keluar dari jalan apabila tidak digunakan. Pilih mana-mana reka bentuk yang sesuai dengan seluruh hiasan bilik dan kemudian tuck semua barang-barang anda di sana di mana tiada siapa yang melihat mereka (atau kucar-kacir dengan mereka) tetapi anda.




Produk: Ergonomik Kerusi

Diskripsi:         
Setiap pejabat rumah yang baik mempunyai kerusi ergonomik untuk menjaga tubuh anda selesa semasa anda bekerja. Ini salah satu dari Ambience Dore adalah jenis kerusi yang menganggap setiap bahagian badan anda dan membuat ia supaya anda akan tidak lagi mendapatkan sakit yang di bahu dari selepas menghabiskan terlalu banyak jam pada komputer. Sudah tentu, anda perlu merasa aman dalam diri untuk duduk di kerusi sebagai 'funky' kerana ini setiap hari.



Produk: Wawasan Workstation Satu Komputer

Diskripsi:         
Ini adalah stesen kerja ergonomik direka khusus untuk permainan komputer. Sudah tentu, ia adalah hakikat bahawa ini kelihatan sejuk yang membuat anda mahu membelinya tetapi ia juga bagus bahawa itu baik untuk kesihatan badan anda.



Produk: Treadmill Meja
Diskripsi:         
Adakah anda perasan bahawa anda mendapat apa yang kelihatan sebagai satu usus bir dan anda tidak minum banyak bir? Ia mungkin kerana anda hanya duduk di komputer anda sepanjang hari. Naiki treadmill dan mendapatkan kerja yang dilakukan pada masa yang sama dari keselesaan pejabat di rumah anda dengan menambah meja treadmill untuk hiasan rumah itu.




Produk: Design Pod

Diskripsi:         
Satu lagi ruang pejabat mudah alih yang boleh anda gunakan di pejabat rumah adalah pod reka bentuk. Ia lipatan ke dalam perabot kemas sedikit yang boleh stashed jauh di mana sahaja di rumah. Kemudian ia lipatan keluar untuk menawarkan meja komputer yang lengkap dan penyimpanan fail-fail anda dan kertas penting. Ini merupakan satu lagi satu yang baik untuk pejabat di rumah yang mendapat wujud di bahagian yang berlainan di rumah kerana ruang yang terhad.








Produk: Tangan-Le doorknob

Diskripsi:        
Anda suka bekerja dari rumah tetapi kadang-kadang anda hanya mendapat terlepas keakraban bekerja dari kubikel dengan sekumpulan kamar lain di sekeliling anda. Ambil beberapa sengatan menjadi sepi di tempat kerja dengan menambah doorknob a ke pintu pejabat di rumah anda yang akan menyambut anda dengan tangan seperti yang anda berjalan masuk Sekurang-kurangnya, ia akan menjadi sesuatu untuk memecahkan ais apabila pelanggan datang walaupun kerana anda mendapat lebih banyak dan lebih anti-sosial dari sentiasa bekerja di rumah sahaja.



Produk: vektor
Diskripsi:         
Ini kelihatan seperti sekeping sejuk perabot reka bentuk bertujuan untuk memegang benda-benda rawak di sekitar pejabat rumah. Sesungguhnya, itu apa yang ada. Tetapi ia juga sepatutnya untuk membolehkan anda untuk ambil perhatian kejayaan anda dengan menawarkan 'hijau untuk kerja-kerja baik' sebelah dan 'merah untuk dalam kesusahan' sebelah yang bermaksud bahawa anda boleh menghidupkan sekeping sekitar bergantung kepada bagaimana anda merasa tentang kerja hari itu.




Produk: Elefant Bar dan Rak

Diskripsi:         

Pada hari-hari apabila anda tidak berasa begitu baik tentang kerja, mungkin satu-satunya perkara yang anda mahu adalah minuman sengit. Anda boleh mempunyai satu diakses kepada anda di pejabat di rumah dengan termasuk bar mini dalam menghias anda. Yang ini menawarkan reka bentuk yang akan membolehkan anda menyembunyikan minuman keras yang daripada pelanggan-pelanggan yang tidak pernah akan meneka bahawa rak ini memegang minuman di dalam. Dan reka bentuk yang berwarna-warni akan memberi rangsangan kesegaran ke pejabat letih.






Produk: Moebler Rak buku

Diskripsi:         
Mengambil sesuatu benar-benar tradisional mengenai pejabat di rumah, seperti rak buku, dan menggantikannya dengan sesuatu yang hanya sedikit berbeza. Ia akan melepaskan perspektif di dalam bilik, mewujudkan gaya yang unik yang mencadangkan sedikit menyeronokkan untuk pejabat. Dan ia akan membuat orang yang melawat pejabat di rumah anda fikirkan tentang anda sebagai orang yang lebih kreatif untuk bekerja dengan.


No comments:

Post a Comment